Descriere: instrumente_structurale

 

 

Descriere: sigla_omuleti

UNIUNEA EUROPEANĂ

GUVERNUL ROMÂNIEI

MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI ŞI

PROTECŢIEI SOCIALE

AMPOSDRU

Fondul Social European

POSDRU 2007-2013

Instrumente Structurale

2007-2013

 

GUVERNUL ROMÂNIEI

MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI ŞI

PROTECŢIEI SOCIALE

OIRPOSDRU REGINEA CENTRU

 

AGENŢIA NAŢIONALĂ

PENTRU OCUPAREA

FORŢEI DE MUNCĂ

 

 

 

 

Investeşte în oameni I

FONDUL SOCIAL EUROPEAN

Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013

Axa prioritară 5 „Promovarea Masurilor Active de Ocupare"

Domeniul major de intervenţie 5.1 „Dezvoltarea si implementarea masurilor active de ocupare"

Numărul de identificare al contractului: POSDRU/82/5.1/S/48625

Titlul proiectului: "Program Integrator al Formarii Adulţilor Necalificati

NR.    5541 /13.06.2013

                                                                                      Aprob,

                                                                                   Director Executiv

Manager de Proiect

                                                                                    TIBERIU PANESCU

 

                                                DOCUMENTATIE DE ATRIBUIRE

PROCEDURA APLICATA :ACHIZIŢIE DIRECTĂ - OFFLINE

IN VEDEREA INCHEIERII  UNUI CONTRACT DE ACHIZITIE  SERVICII

conf. OUG nr. 34/2006  cu modificarile si completarile ulterioare

DATA SI ORA DESCHIDERII OFERTELOR:                                          

21.06.2013   ORA: 10.00

sediul AJOFM HARGHITA

 

PENTRU ACHIZITIONAREA SERVICIILOR DE AUDITARE FINANCIARA

 

A. INFORMATII GENERALE

 

A.1.1. Denumirea autorităţii contractante:

  Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca Harghita

   Cod fiscal: 11344042

   Adresa: Miercurea Ciuc, B-dul Fratiei, nr.2, cod postal 530114, jud. Harghita, Romania

   Telefon: 0266/313423;

      Email: edit.jano@hr.anofm.ro;

   Persoane de contact:

Pentru informaţii şi clarificari privind documentele care trebuie prezentate de către ofertant: D-na Jano Edit Andrea,  tel.0735/539744

A.1.2. Activitatea autorităţii contractante

            Agenţia Judeteana pentru Ocuparea Forţei de Muncă Harghita s-a înfiinţat ca unitate cu personalitate juridică în subordinea ANOFM la 01.01.1999 si functioneaza in baza Legii 202/2006.

            Agenţia Judeteana pentru Ocuparea Forţei de Muncă Harghita este instituţie publică, cu personalitate juridică.    

A.2.1. Obiectul contractului de achizitie publica:

 obiectul contractului îl constituie :

achiziţionarea serviciilor de auditare financiara cod CPV 79212100-4

A.2.2. Procedura aplicata: ACHIZIŢIE DIRECTĂ -  OFFLINE

                                                           

Intocmit,

Asistent manager proiect

Jano Edit Andrea

 

 

Descriere: instrumente_structurale

 

 

Descriere: sigla_omuleti

UNIUNEA EUROPEANĂ

GUVERNUL ROMÂNIEI

MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI ŞI

PROTECŢIEI SOCIALE

AMPOSDRU

Fondul Social European

POSDRU 2007-2013

Instrumente Structurale

2007-2013

 

GUVERNUL ROMÂNIEI

MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI ŞI

PROTECŢIEI SOCIALE

OIRPOSDRU REGINEA CENTRU

 

AGENŢIA NAŢIONALĂ

PENTRU OCUPAREA

FORŢEI DE MUNCĂ

 

 

Investeşte în oameni I

FONDUL SOCIAL EUROPEAN

Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013

Axa prioritară 5 „Promovarea Masurilor Active de Ocupare"

Domeniul major de intervenţie 5.1 „Dezvoltarea si implementarea masurilor active de ocupare"

Numărul de identificare al contractului: POSDRU/82/5.1/S/48625

Titlul proiectului: "Program Integrator al Formarii Adulţilor Necalificati

 

                                                                                      Aprob,

                                                                                   Director Executiv

Manager de Proiect

                                                                                    TIBERIU PANESCU

 

 

CAIET DE SARCINI

PENTRU ACHIZITIA DIRECTA PENTRU FURNIZAREA

SERVICIILOR DE AUDITARE FINANCIARA

pentru proiectul

 Program Integrator al Formării Adulţilor Necalificaţi

 

1.Autoritatea  contractantă

 

 Agenţia Judeteană pentru Ocuparea Forţei de Muncă Harghita

  Cod fiscal: 11344042

  Adresa: Miercurea Ciuc, B-dul Fratiei, nr.2, cod postal 530114, jud. Harghita, Romania

  Telefon: 0266/313423;

  Email: edit.jano@hr.anofm.ro

  Persoana de contact:

            Pentru informaţii şi clarificări privind documentele care trebuie prezentate de către  ofertant: Doamna Jano Edit Andrea, asistent manager proiect PIFAN, Program Integrator al Formării Adulţilor Necalificaţi,  tel.0266/313423

 

Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă Harghita s-a înfiinţat ca unitate cu personalitate juridică în subordinea ANOFM la 01.01.1999 şi functionează în baza Legii 202/2006.

 

Serviciile sale se adreseaza şomerilor şi agenţilor economici.

2.Sursa de finanţare

 

Proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013  

- Fondul Social European – 91%, Co-finanţare proprie(naţională) 9%

- Bugetul asigurărilor de şomaj, capitolul 8004 – 56, Proiecte cu finanţare din fonduri externe nerambursabile (FSE)

ORGANIZAŢII ELIGIBILE. Intreprinderi individuale, familiale sau persoane fizice autorizate conform OUG 44/2008, Asociaţii, Fundaţii organizate potrivit OUG 26/2000 privind organizarea asociaţiilor şi fundaţiilor, sau societăţi comerciale înfiinţate potrivit Legii 31/1991 republicată şi modificată;    Furnizorii de servicii eligibili sunt furnizorii de servicii care SUNT MEMBRII IN CAMERA AUDITORILOR.

 

CONŢINUTUL OFERTEI

-       documentele doveditoare ale eligibilităţii:

a)    autorizatia pentru desfasurarea de activitati independente sau certificat de inregistrare emis de registrul Comertului sau certificat de inscriere in Registrul asociatiilor si fundatiilor

b)   acte doveditoare privind calitatea de membru in Camera auditorilor

c)    actul constitutiv din care sa rezulte ca obiectul de activitate cuprinde serviciul de audit, in copie certificata de ofertant, daca este cazul

d)    in cazul societatilor comerciale sa asociatii se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat : se va prezenta Certificatul de atestare fiscala pentru persoane juridice emisa de Administratia Finantelor Publice , in original sau in copie certificate de conform cu originalul de catre furnizor,cu valabilitate la data deschiderii ofertelor.

Vor fi descalificati ofertantii care au datorii la stat.

           e) Certificatul privind impozitele si taxele locale,in original sau in copie certificate de conform cu originalul de catre furnizor,cu valabilitate la data deschiderii ofertelor,eliberat de Directia de impozite si taxe locale.

 

DESCRIEREA SERVICIULUI: servicii de auditare financiara in cadrul proiectului "Program Integrator al Formarii Adulţilor Necalificati" in baza prevederilor contractului de finantare si a ghidului solicitantului pentru cheltuielile aferente intervalului 01.11.2012-31.10.2013 , cu urmatoarele cerinte de baza : cheltuielile sa fie realizate in perioada de eligibilitate , articolele de cheltuieli sa fie aprobate in cadrul contractului de finantare , iar inregistrarile contabile , inclusiv documentele justificative sa existe. Numar cereri de rambursare estimate de auditat: 3 inclusiv cererea de rambursare finala.

 

 

OBIECTIVELE SERVICIILOR

Serviciile de audit au ca scop buna desfasurare a proiectului finantat de catre FSE

            Proiectul auditat este strategic , perioada de implementare este intre 01.11.2010-31.10.2013, perioada supusa auditarii 01.11.2012-31.10.2013.

Prin exceptie cheltuieli anterior respinse de OIRPOSDRU regiunea Centru la rambursare datorita lipsei unor documente, vor putea fi introduse in cererile de rambursare viitoare chiar daca cheltuielile sunt realizate anterior datei de 01.11.2012.

 

Durata contractului  de prestari  de servicii  va fi de la 24.06.2013 pana depunerea cererii de rambursare finala dar nu mai tarziu de 24.06.2014

CONDITII TEHNICE ELIMINATORII :

-       OFERTANTUL TREBUIE SA SE ANGAJEZE SA FINALIZEZE AUDITAREA FIECAREI CERERI DE RAMBURSARE IN MAXIM 20 ZILE LUCRATOARE DE LA PREDAREA DOCUMENTELOR DE CATRE AJOFM HARGHITA, scanate in conformitate cu Instructiunea nr 73 a directorului general al AMPOSDRU.

-       Lipsa documente care sa certifice calitatea de membru in Camera Auditorilor

 

                  OFERTA TEHNICA :

                        Oferta tehnica va fi structurata astfel:

                    1.Descrierea generala a furnizorului de servicii

1.1  Descriere furnizor : date de identificaredenumire,data infiintarii,forma de organizare,sediul acesteia,reprezentanti legali si pozitia acestora in cadrul firmei, persoana de contact si pozitia acesteia in cadrul echipei de lucru,structura organizationala,afiliere la alte organizatii,misiunea si obiectivele furnizorului de servicii.

1.2  Capacitate institutionala : structura,componenta

2.Stabilirea planului general de furnizare a serviciilor

2.1 Localitatea si locatia in care se vor oferi serviciile de auditare financiara

2.2. Durata solicitata pentru auditarea fiecarei cereri de rambursare.

3. Rezultate asteptate la finalizarea contractului de prestari servicii de audit.

 

OFERTA FINANCIARA.

                         

                           Oferta financiara trebuie sa contina bugetul in RON,cu si fara TVA,propus pentru contractare, insotita de detalierea,fundamentarea si esalonarea costurilor lunare estimate, in functie de situatia concreta.

Pretul trebuie exprimat atat ca valoare totala pe tot contractul cat si pe luna calendaristica (tinand cont de perioada supusa auditarii).

Cheltuielile furnizorului de servicii se deconteaza pe baza realizarilor efective insotite de documente justificative.

                              

OBLIGATII DE RAPORTARE ALE FURNIZORULUI DE SERVICII :

Raportare periodica.

La fiecare cerere de rambursare auditata, se va intocmi un raport de auditare in conformitate cu contractul de finantare si prevederile legale in vigoare.

Plata se va realiza dupa inregistrarea la AJOFM a fiecarui raport de audit aferent unei cereri de rambursare, cu exceptia cererii de rambursare finale.

Raportare finala

La cererea de rambursare finala, furnizorul va intocmi o factura inainte de generarea in actionweb a evidentei cheltuielilor, AJOFM va face plata , iar furnizorul va vira in contul de garantii deschis la Trezoreria Miercurea-Ciuc de AJOFM HARGHITA, intrega suma, urmand ca dupa finalizarea si inregistrarea la AJOFM HARGHITA a raportului de audit, si receptia serviciilor AJOFM HARGHITA sa elibereze garantia astfel constituita catre furnizor.

           

 

TERMEN DE DEPUNERE A OFERTELOR 21.06.2013 , ora 9,00 la sediul AJOFM Harghita Miercurea Ciuc , B-dul Fratiei , nr. 2 la secretariat

 

Plicul sigilat exterior,in care este introdus originalul ofertei,trebuie sa fie marcat cu:

       1.destinatar :Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca Harghita;

       2.pentru selectia de oferte din data de 21.06.2013 ora 9,00 (Servicii de auditare financiar) cu mentiuneaa nu se deschide inainte de data de 21.06.2013 ora 10,00”.

 

Plicul va contine in interior cate un plic sigilat si stampilat cu:

- plicul nr.1 – documentele de eligibilitate

- plicul nr.2 – oferta tehnica 

- plicul nr.3 – oferta financiara

 

 

DESCHIDEREA OFERTELOR

Deschiderea ofertelor se va efectua în data de  21.06.2013 orele 10.00 la sediul AJOFM Harghita din Miercurea-Ciuc

 

MODUL DE PUNCTARE

Pentru stabilirea câştigătorului se va utiliza criteriul pretului cel mai scazut.

 

TERMEN DE STABILIRE A CÂŞTIGĂTORULUI

            Câştigătorul va stabilit cel târziu până pe data de 21.02.2013, orele 14.00, oră până la care ofertanţii vor fi înştiinţaţi cu privire la rezultatul selecţiei

 

TERMEN DE CONTESTARE

            Potrivit legislatiei.

 

                                                                          Intocmit,

                                                                          Asistent manager proiect

                                                                          Jano Edit Andrea

 

Vizat,

Prestator servicii juridice

Avocat   Penu Tibor Szilard